Waitomo caves met glimwormen

28 november 2018 - Waitomo, Nieuw-Zeeland

Vandaag naar Waitomo Caves geweest met excursie door 2 grotten, 1 met stalagtieten en stalagmieten (met restanten dood schaap) en de 2e met een bootje door grot met glimwormen die een soort spinragdraadje naar beneden laten hangen om insecten te vangen (zie foto's) Ondertussen brak er een fikse onweerbui los waardoor de grot onderliep en we ternauwernood met natte schoenen konden ontsnappen.... Ook nog diverse vogels gespot vandaag: lijster, Fantail (soort staartmees) en mooie hoen met kuif (zie foto's) Vooraf nog geluncht met een pizza.

1. Luit:
    28 november 2018
    Thailand achtige fenomenen met die grot...
  2. Colette:
    mooi zeg en leuk iedere dag wat te lezen van jullie. Lekker rustig op de camping, daar stonden wij toen ook met heeeeel veel campers tegelijk.
  3. Louis:
    28 november 2018
    Spannend tocht in de grotten. Mooie foto van de Californische Kwartel. Deze vogels zijn niet zo schuw. Veel plezier.
  4. Margaret:
    Mooie plaatjes weer! Leuk om dit zo mee te mogen beleven.
  5. Paul de Blok:
    28 november 2018
    Zo maak je nog eens wat mee.