laatste blog

21 december 2018 - Christchurch, Nieuw-Zeeland

Hier ons laatste reisverslag alweer. 5 weken zijn omgevlogen. Komende week thuis bijkomen van alle indrukken die we hebben opgedaan. Vandaag nog door Christchurch met de oude tram gereden en het Earth quake museum bezocht. Toen nog een biertje/ wijntje gedronken op een overvol terras en nu  zo ons laatste avondmaal hier nuttigen. Hierbij wil ik al onze volgers heel erg bedanken voor de leuke reacties waardoor we toch nog een link hadden met thuis! Tevens wensen wij jullie fijne kerstdagen toe en een reislustig 2019 toe!!! Liefs van ons!

1. MdeQ:
    Snif!
  2. Judith:
    Het was leuk om jullie zo te kunnen volgen. Een hele goede reis naar huis gewenst!
  3. Afke:
    21 december 2018
    Goede thuisreis gewenst en fijne kerstdagen alvast!
  4. Louis:
    We hebben genoten van jullie verslagen en onze reis naar Nieuw Zeeland weer opnieuw beleefd. Goede vlucht naar huis en tot binnenkort.
  5. Karin Vollebregt:
    Goede thuisreis!
    Het zal weer even 'landen' zijn in ons landje😘
    Fijn dat we mee mochten reizen!
  6. Luit:
    21 december 2018
    Goeie reis naar huis. Gelukkig regende het daar af en toe...dat went makkelijker terug!
  7. Wim:
    23 december 2018
    En nu jullie weer thuis zijn: Bedankt voor de leuke verhalen en de prachtige foto's! Welkom terug!