eindelijk weer WIFI

21 december 2018 - Christchurch, Nieuw-Zeeland

na 2 dgn geen internet nu in Christchurch laatste nacht hier, in hotel. Eerst de beloofde foto's van 2 afgelopen dagen... 2 dgn geleden van Lake Tekapo naar Akaroa.  Eerste reisdag: hele dag (miezer)regen. De volgende dag bootexcursie gemaakt om dolfijnen en ander Marine Life te zien. Nog steeds wolken grijs en wat motregen, maar tijdens excursie werd het droog. Veel dolfijnenen gezien (Hectordolfijn = kleinste). Daarna nog autotochtje gemaakt over de scenic route. Mooi uitzicht over de baai. Gisteravond eindelijk weer wat zon en de langste dag meegemaakt terwijl het bij jullie de kortste is dag is. Grappig! Ook nog wat sterren kunnen zien. Nu in Christchurch, inmiddels camper ingeleverd. We zien hier de gevolgen van de 2 aardbevingen  va 2010 en 2011: indrukwekkend!. Morgen vliegen we om 12.00 uur naar Singapore en 6 uur wachten daar en dan naar Amsterdam....

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Colette:
    21 december 2018
    Wat zijn deze weken snel gegaan! En wat gezellig om( bijna) iedere dag mee te lezen! Dank voor alle verslagen. Hele goede vlucht terug gewenst!
  2. Margaret:
    21 december 2018
    Erg leuk alle verslagen en foto’s.We hebben genoten van het “meereizen” .heel erg bedankt en goede reis terug.
  3. Hendrik Jan:
    21 december 2018
    Bedankt voor alle foto’s en verhalen!
    Goede reis naar huis!
  4. Karin:
    21 december 2018
    Goed reis terug. We hebben genoten van jullie verhalen en foto's. Veel bekende plekken gezien! Succes met het weer landen in Nederland en in het 'gewone' leven.
  5. Telle van Schaik:
    21 december 2018
    Wat een prachtig land, goede reis terug. Sterkte met de korte dagen..