soms zit het mee, soms zit het tegen...

9 december 2018 - Foxgletsjer, Nieuw-Zeeland

Vandaag naar de Fox gletsjer. Onderweg heel mooie ijsblauwe rivier gezien! Toen geluncht in het dorpje van de Josef gletsjer, en daarna doorgereden naar de Fox. Daar zouden we naar de basis wandelen was het plan. Helaas was de weg afgesloten door overstroming. We konden nog wel naar een uitzichtpunt op de gletsjer, maar die weg was afgesloten voor campers dus wij maar gaan lopen. Allerlei campers kwamen ons voorbij.... Na 1.5 uur heuvel op lopen waren we eindelijk bij het uitzichtpunt: helaas erg weinig te zien van de gletsjer. Toen nog naar een verder uitzichtpunt gelopen: weer niks. Toen weer terug. Oftewel: hele middag gelopen voor (bijna) niets. Nou ja, gelukkig hebben we in Canada al op een gletsjer gelopen. Op de camping kregen we toch nog een korte glimp van de hoge besneeuwde bergen te zien: hoera! Verder nog wat foto's van planten/ begroeiing hier. Gematigd regenwoud.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Hendrik Jan:
    Goed voor de conditie😜
    Wel hele mooie natuur!
    Geniet ervan.
  2. Wim:
    9 december 2018
    Grillig, die natuur daar. Op zich ook wel weer een ervaring, maar alles is leuker als de zon schijnt. Morgen hopelijk weer een mooiere dag! Enjoy!
  3. Louis:
    9 december 2018
    Jammer dat de natuur niet meewerkt. Beelden zijn toch erg mooi. Hopen op beter weer met de duim omhoog!
    Veel plezier.
  4. Karin Vollebregt:
    10 december 2018
    Ondanks de tegenslagen toch mooie plaatjes voor het thuisfront. Geniet nog van al dat moois.