Cathedral Cove en Hot Water Beach

23 november 2018 - Whenuakite, Nieuw-Zeeland

Effe wennen aan zo'n camper hoor: overal troep, je kunt je kont niet keren en moet steeds alles verplaatsen haha. Het is er al een T....zooi! Vandaag eerst naar Cathedral Cove geweest, een rots waar je doorheen kunt lopen, maar alleen bij laag water. Daarna naar Hot Water Beach waar vulkanische activiteit het zeewater in poelen lekker verwarmt (soms kokend heet dus pas op). Iedereen graaft kuilen en zit in het warme water. Ook dit kan alleen rond eb. Het was schitterend weer en we zijn door zo'n dagje zon wel verbrand, maar morgen en daarna zie ik alleen maar regen in de verwachting dus even pakken wat je pakken kunt...

1. Luit:
    23 november 2018
    Grappig dat strand...neem maar mee voor Scheveningen!
  2. Hendrik Jan:
    Enjoy!
  3. Colette:
    23 november 2018
    Haha herkenbaar van die camper. En als je hem bijna inlevert heb je je draai gevonden en weet ie wat het handigst is! Bijzonder he dat warme water!
  4. Adriaan Kinkelder de:
    23 november 2018
    prachtige natuur foto's !
  5. Louis:
    23 november 2018
    Hier bewaren wij ook goede herinneringen aan. Wij waren vorig jaar een beetje laat en werden in de heet water kuilen verrast door een koude golf . Veel plezier.
  6. Sonja:
    24 november 2018
    Prachtig hoor! Die rots is bijzonder! In de camper probeer je alles een plekje te geven, duurt ff!! helpt wel!!