Napier

2 december 2018 - Hastings, Nieuw-Zeeland

Na een nacht vol regen (en ook nog een beetje lekkage door de achterdeur die een beetje uit zijn voegen is) brak vanochtend toch de zon nog door en zagen we nog een glimp van het inderdaad mooie Lake Taupo. Daarna op weg naar Napier aan de oostkust. Een heel leuk gezellig stadje dat in 1931 totaal verwoest werd door een aardbeving en daarom helemaal opgebouwd is in Art Deco stijl. Ook ligt het aan zee waar megahoge golven waren: gaaf! Ook was er een kerstoptocht, erg leuk! Na de lunch hebben we nog op een strandje gerust bij Cape Kidnapper en daarna naar de camping in Hastings waar we macaroni hebben gekookt.

1. Judith:
    2 december 2018
    Jammer dat jullie zo veel regen hebben, maar ik zie gelukkig ook wel zon! Veel afwisseling daar, leuk!
    Geniet ervan. Liefs voor jullie!
  2. Margaret:
    2 december 2018
    Jammer van de regen, maar prachtige plekken om te camperen zo pal aan het water!
  3. Tineke:
    2 december 2018
    Wat leuk om zo jullie reis te kunnen volgen!
  4. Luit:
    2 december 2018
    Veel verschillende indrukken, van alles wat. Vast goed om je hoofd leeg te krijgen. Het maakt de indruk een rustig land te zijn, geen overbevolking...klopt dat?
  5. Louis:
    2 december 2018
    Prachtige plekken uitgekozen met de camper.
    Nu nog wat meer zon.
    Mooi leven zo.
  6. Wim:
    2 december 2018
    Mooi hoor, kerstoptocht met palmbomen op de achtergrond. Prachtige plaatjes, en leuk om steeds een stukje met jullie mee te liften.